onsdag 12 augusti 2009

Sex bra bloggar

Tänkte skriva om min första stund hos coachen. Om hur befriande det kändes att formulera sig, hur stark jag blev bara av att sitta där och värdera mig själv så högt att det är värt pengarna, tro på mig själv så mycket att jag vågar. Men jag orkar inte. Är helt slut, svårt att tänka klart en tanke. Tipsar istället om några andra bra bloggar att läsa medans mina hjärnceller vilar upp sig! Enjoy!

1)Mentala bloggen - Olof Röhlander, mental tränare, peppar och inspirerar dig

2)Blogg om personlig utveckling och karriär

3)Husmusen - Frida Berglund är en av Sveriges bästa och mest kända inredningsbloggare

4) Terapeut, inspiratör och coach Jana Söderberg bloggar om livet och föräldraskap

5) Bisonblogg, om media, marknadsföring och sociala medier

6) Sara bloggar personligt om Träningsglädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar