söndag 6 juni 2010

Ska jag?

Har kommit till slutintervjuer för ett spännande jobb på STORT internationellt företag. Skulle för bara några månader sen varit alldeles till mig av glädje och känt mig pirrig inför intervjun på tisdag. Men nu... jag VET att jag kommer tacka nej. Inte bara på grund av att jag är gravid och inte orkar satsa järnet på nytt jobb. Men ganska mycket på grund av det.

Tänkte ändå gått på intervjun, för jag vill verkligen träffa den person som skulle blivit min chef och göra ett gott intryck, så han kommer ihåg mig för framtiden. Tyckte det var en bra idé ganska länge faktiskt. Men nu... Jag tvekar. Borde jag ens gå på den intervjun? Utan inspiration, utan mag-pirr blir intrycket nog inte särskilt gott i alla fall är jag rädd för.

Bör kanske nöja mig med att headhuntern gillade mig, och att stora företaget var nyfikna på mig? Vara ärlig och avbryta i tid.

Lutar åt det hållet... några råd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar