lördag 6 mars 2010

Yes!


Efter fem veckors influensa som övergick i magsjuka, migrän och allmän j-a risig hälsa, börjar jag äntligen känna att vindarna vänder! Idag gick jag en promenad i vårsolen och fick varken hjärtklappning, yrsel eller hostattack:-)). Hurra! Imorgon ska jag prova en kort spinningklass - vågar inte riktigt springa på de isiga vägarna än. Nu samlar jag kraft och inspiration - sol och vår är på väg, vi ska snart resa till värmen för att tanka energi och jag läääängtar efter att börja träna hårt snart igen. Även om det dröjer till typ aldrig innan jag når samma nivå som Anna - Orka mera -, men hon ger mig alltid lust att dra på mig löparskorna och dra iväg!

Blir som vanligt lite ledsen och låg av att inte kunna träna på länge - känner mig så glad när jag tänker på morgonens pass:-))

3 kommentarer:

  1. Jag hann med en löptur förra söndagen, då när det töade och man trodde att våren var på gång. Sen kom kylan och halkan tillbaka och det blev yoga och powerdans. Får duga det också.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att spinninpasset gick bra? Och promenader i vårsolen är underbara! Vad skönt att resa till värmen, du kommer komma tillbaka som en ny människa.

    SvaraRadera
  3. Tack! Det är så underbart med solen ute nu - hoppas snön smälter undan snabbt så man kan springa utan att riskera benbrott:-))

    SvaraRadera