tisdag 21 juli 2009

Spa - lyx på egen hand

Nu har jag bokat in den ultimata mamma-lyxen. Tystnad. Ska åka iväg alldeles själv till ett fantastiskt spa mitt i ingenstans, Vann i Bohuslän. Det blir en dag-spa variant, och de lovar både vackra lokaler, varma källor och sköna produkter. Vill jag inte behöver jag inte prata med någon på hela dan! Tar med mig en bok, ipod och känner mig som en amerikansk hemmafru med denna lyxdekadens...:-))

Det ingår i mitt löfte till mig själv, detta som ska utföras det närmaste året. Att vara snäll mot MIG, ta hand om MIG och tycka väldigt mycket om, vilja bara det bästa för MIG. Spa känns som en "onödig" utgift, något jag alltid drömt om men aldrig unnat mig. Nu ska det bli av, första gången men inte sista. Känns pirrigt. Och härligt! Men nu dags att ta bussen med sonen in till ett museum med mycket stora valar att beundra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar