fredag 13 november 2009

gott!

Vill gärna tro att jag är en kritisk, självständig konsument med egen smak och vilja. Kom idag hem med en härlig, ljuvligt doftande kokostvål på pumpflaska från Body Shop. Varför? Jag menar, jag handlar aldrig på Body Shop annars.

Jag läste en blogg. Om smink, krämer och annat härligt. Journalist med hög trovärdighetsfaktor skriver personligt i tryggt sammanhang och vips så är jag framme i kassan med produkten i hand. Så mycket för min självständighet... Ger en del tankeställare om både min personlighet och mina möjligheter som kommunikatör på jobbet:-). Hur idéer sprids mellan människor är för övrigt ett oändligt spännande ämne som bl a Kristofer Mencák på kommunikationsbyrån JMW skrivit om tidigare.

Men tvålen var härlig, så tack för tipset Malin CronaDN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar