söndag 1 november 2009

inte idag...

Många saker som inte blev av idag.

Ingen springtur - vaknade och kände mig lite småförkyld, och i rasande fart ändrades det till att jag nu känner mig helt däckad. Har inte tränat på hela helgen, suck, är inne i ett träningsskov där jag helst tränar varje dag just nu!

Ingen utveckling av hemmet med att sätta upp de gardinstänger, hyllor och tavellister, som vi kämpade oss till att köpa på IKEA igår. Hela familjen packade sig iväg till detta billiga-möbler paradis och spärrade i naiv förvåning upp ögonen över alla människor som också var där. Vaddå fullt i gångarna på en lördag, en ledig helg, som dessutom är lönehelg...??

Ingen vinst för IFK Göteborg. Kändes upplagt för guldfest ikväll, men AIK snuvade oss på festen i sista stunden.

Ingen lugn och skön kväll - makens syster är här, jag måste förbereda en viktig presentation på jobbet imorgon, sonen är sockerspeedad efter att ha varit på kalas och fyllts på med socker och konserveringsmedel, vilket innebär en känslomässig berg- och dalbana ända tills vi vaknar imorgon bitti, då gifterna förhoppningsvis gått ur kroppen. Önskar att jag kunde förbjuda alla kalas då de bara bjuder på skräp och inga goda, men lite nyttigare alternativ. Hemmagjorda pizzabitar, korv och bröd eller fruksallad för att blanda ut chips, godis,glass och tårta. Snälla föräldar, snälla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar