tisdag 8 september 2009

Myrra och karriär?

Förutom att jag alltid får lust att gå på spa när jag läser Heidi Rovéns blogg Spa:banken, så blir jag ofta även inspirerad på ett oväntat sätt. Hon berättar så engagerat och det är härligt att själv få ta del av en liten del av denna passion för sitt ämne och de människor hon möter. En påminnelse om att inte tappa kontakten med det som ledde mig in på den karriärväg jag färdas utefter, eller en temperaturmätare på om jag är på rätt spår. När jag läste om spaägaren, parfymmakerskan och musikkompositören Ida från Paris fick jag en sån stark känsla! Jag hoppas att jag orkar behålla greppet om min glädje och min kreativa kraft - DET är min styrka, inte en examen från handels...

Tänk om hela karriären skulle handla om dofter? Jag som är galen i eteriska oljor...:-)

1 kommentar:

  1. Är nyfiken på hur du upplevde mötet med coachen!!?? Är själv lite sugen på att gå för att kanske få lite klarhet i vart jag ska ta vägen..

    SvaraRadera